Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Το ανέκδοτο της ημέρας: Ευνουχισμός η ;

Στον προθάλαμο του Κτηνίατρου ήταν Τρία σκυλιά δυο μικρά Γιορκσαιρ και ένα θηριο Ντογκ .
Λέει ο ένας μικρός στον άλλο μικρό " Γιατί σε φέραν εδώ ;"
"Αχ άστα προχτές μπήκα στου γείτονα τον κήπο ήταν εκεί η μικρή σκυλίτσα του ε, τι να κάνω την πήδηξα και σήμερα με έφερε η κυρά μου να με στείρωση "...

" Aστα και μένα τα ίδια ήρθε επίσκεψη η φιλενάδα της κυράς μου με την σκυλίτσα της ε, έγινε το αναπόφευκτο και σήμερα είμαι και εγώ για στείρωση "
" Εσύ Μεγάλε τι έκανες " Εγώ εχθές έσκυψε η κυρά μου να σήκωσει κάτι και εγώ την πήδηξα "
" Καλά να πάθεις γάιδαρε τώρα θα σου κόψουν τα @ρχιδι@ για να δεις "

" Όχι ρε μ@λ@κες εμένα με έφερε η κυρά μου να μου κόψουν τα νύχια "


Λόγια του τοίχου…

Υπάρχουν τριών ειδών ψέματα : το κοινό ψέμα , η ψευδορκία και οι ... στατιστικές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ