Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Ο Καμμένος απειλεί με μήνυση ομογενειακή εφημερίδα


Μετά τις μηνύσεις κατά δημοσιογράφων στην Ελλάδα ο Πάνος Καμμένος απειλεί με μηνύσεις και την ομογενειακή εφημερίδα ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΥΡΗΚΑΣ
που έγραψε πως αυτός και ο Νίκος Παππάς, αυτοπροσκλήθηκαν σε ομογενειακή εκδήλωση στις ΗΠΑ όπου παραβρέθηκαν με την ευκαιρία της ορκωμοσίας του Ντ. Τραμπ.  
Συγκεκριμένα η εφημερίδα έγραψε:
Σε δεξίωση που θα γίνει στο πλαίσιο της 58ης ορκωμοσίας προέδρου των ΗΠΑ, φέρονται να αυτοπροσκλήθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες του Εθνικού Κήρυκα, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος με τη σύζυγό του, καθώς και ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.
Η εκδήλωση είναι προς τιμήν…
Αργότερα ο εκδότης του Εθνικού Κήρυκα έγραψε στην ηλεκτρονική έκδοση του site ekirikas.com για τον τσακωμό:
«Ο υπουργός Άμυνας της Ελλάδας, Πάνος Καμμένος, μου τηλεφώνησε την Πέμπτη, αργά το απόγευμα, απαιτώντας -και απειλώντας- να ανακαλέσω το σχόλιό μου –με τίτλο «Κοροϊδία χωρίς όρια»– ισχυριζόμενος ότι είναι ανακριβές και ότι «δημιουργώ αρνητικό κλίμα» για την εδώ επίσκεψή του.
Εξυπακούεται -για όσους τουλάχιστον γνωρίζουν τον «Εθνικό Κήρυκα»- ότι θα έσπευδα όχι μόνο να ανακαλέσω, αλλά και θα ζητούσα και συγγνώμη δημόσια, αν όντως το σχόλιο περιείχε ανακρίβειες, κάτι το οποίο βέβαια και του τόνισα.
Ο Υπουργός όμως επέμενε ότι διέθετε στοιχεία που επιβεβαίωναν τις ανακρίβειές μου. Επέμενα λοιπόν να μου τα στείλει. Όντως, μου έστειλε την πρόσκληση που έλαβε -από το Greek American Inaugural Reception- για να παραστεί στη δεξίωση προς τιμήν των ομογενών αξιωματούχων.
Θα αποφύγω -από σεβασμό στη θέση του- να χαρακτηρίσω τα… στοιχεία.
Αν διάβαζε προσεκτικά το σχόλιό μου θα διαπίστωνε ότι εγώ δεν έγραψα ότι δεν είχε πρόσκληση. Έγραψα ότι αυτοπροσκαλέστηκαν – με τον Νίκο Παππά. Επίσης έγραψα ότι κοροϊδεύουν τον ελληνικό λαό διασπείροντας με τα «παπαγαλάκια τους»…
Η συνέχεια ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ Όπου ο εκδότης της εφημερίδας τα χώνει χοντρά και στον υπουργό και στην κυβέρνησή του ΣΥΡΙΖΑ και έχει ενδιαφέρον να τα διαβάσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ