Υπολειτουργία των εργοστασίων ζάχαρης αναμένεται φέτος, καθώς ο στόχος των 150000 στρεμμάτων καλλιέργειας τεύτλων, δεν έχει επιτευχθεί, αφού έχουν σπαρθεί μόνο 60,000.
Οι χαμηλές τιμές που πρόσφερε η ΕΒΖ έκαναν την καλλιέργεια
ασύμφορη και τους αγρότες να απομακρυνθούν από αυτήν.Η ζάχαρη που θα παραχθεί(35-45000 τόνοι) , θα καλύψει ένα 15% της εγχώριας κατανάλωσης και το υπόλοιπο θα αναπληρωθεί από τα ζαχαρουργεία που έχει η ΕΒΖ στην Σερβία και δυστυχώς με εισαγωγές.
Τώρα με την ποσόστωση των 160,000 τόνων θα υπάρξει πρόβλημα και οι πληροφορίες λένε πως θα λυθεί με γαλλική και όχι μόνο ζάχαρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ