Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

ΛΥΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΗΜΑΘΙΑΣ


Λύθηκε, προσωρινά τουλάχιστον το πρόβλημα της κεντρικής διάβασης στο Πλατύ Ημαθίας.  Μετά την πρωινή, συμβολική κατάληψη του σταθμού και στην προοπτική δυναμικότερων κινητοποιήσεων και αφού μεσολάβησαν συνεννοήσεις, ο ΟΣΕ αποφάσισε την επαναλειτουργία της ΙΔ. Μέχρι
την Κυριακή θα είναι ανοιχτή 7-16 και από Δευτέρα κανονικά 6-23. Την ευχάριστη είδηση ανακοίνωσε στους συγκεντρωμένους στον Σιδηροδρομικό σταθμό ο αντιδήμαρχος κ. Ανδρονίδης.
Έτσι η κατάληψη των γραμμών δεν πραγματοποιήθηκε
(με κλικ οι φωτο μεγαλώνουν)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ