Λύθηκε, προσωρινά τουλάχιστον το πρόβλημα της κεντρικής διάβασης στο Πλατύ Ημαθίας. Μετά την πρωινή, συμβολική κατάληψη του σταθμού και στην προοπτική δυναμικότερων κινητοποιήσεων και αφού μεσολάβησαν συνεννοήσεις, ο ΟΣΕ αποφάσισε την επαναλειτουργία της ΙΔ. Μέχρι
την Κυριακή θα είναι ανοιχτή 7-16 και από Δευτέρα κανονικά 6-23. Την ευχάριστη είδηση ανακοίνωσε στους συγκεντρωμένους στον Σιδηροδρομικό σταθμό ο αντιδήμαρχος κ. Ανδρονίδης.Έτσι η κατάληψη των γραμμών δεν πραγματοποιήθηκε
(με κλικ οι φωτο μεγαλώνουν)







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ