Στην πρωταθλήτρια ομάδα Χάντμπολ του «Ζαφειράκη», η οποία πρόσφατα κατέκτησε το Πανελλήνιο Εφηβικό Πρωτάθλημα, παρέθεσε δεξίωση το βράδυ της Τρίτης (26/4) στο «Κιόσκι» ο Δήμαρχος Νάουσας κ. Αναστάσιος Καραμπατζός.
Παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος του «Ζαφειράκη» κ. Β. Τζώρτζης, ο προπονητής κ. Τέο Παυλίδης, τα μέλη της διοίκησης του Τμήματος Χάντμπολ κ.κ. Χρ. Δεληχρήστος, Κ. Παναγιωτίδης, Κ. Ιωάννου και οι αθλητές της ομάδας: Θανάσης Μπουμπουλέντρας, Νικόλας Καραμπατζός, Βασίλης Ροδοβίτης, Πασχάλης Πίτος, Γιώργος Τίκος, Πέτρος Διδασκάλου, Γιάννης Ροδοβίτης, Νίκος Εμμανουηλίδης, Ιωάννης Φράγγης, Χρυσάφης Κουτσουφλιάνος, Στράτος Ρακιτζής, Γιώργος Πετρίδης, Στάθης Κεσίδης, Παναγιώτης Ζωναρόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ