Ένα, ένα τα νοσοκομεία της χώρας αρχίζουν να έχουν προβλήματα, να χτυπάνε καμπανάκι. Αλλά εμείς Σαμποταριζόμαστε!!!
Έτσι βολεύει τον αρμόδιο υπουργό. Βλέπετε αν υπάρξει ανάγκη, για αυτόν και κάποιους σαν αυτόν, θα κινηθεί ολόκληρος ο κρατικός μηχανισμός.
Εμείς οι κοινοί θνητοί…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ