Διαμάχη Μεϊμαράκη-Καρατζαφέρη ξέσπασε με αφορμή την παραπομπή Τσοχατζόπουλου για τα υποβρύχια που γέρνουν.
Ο κ. Καρατζαφέρης
κατήγγειλε την ΝΔ πως συγκαλύπτει το σκάνδαλο για να αποφύγει την διερεύνηση δικών της ευθυνών και ο Β. Μεϊμαράκης υπουργός εθνικής Άμυνας επί ΝΔ. απάντησε πως ούτε παρήγγειλε, ούτε παρέλαβε, ούτε πλήρωσε τα υποβρύχια, αντίθετα δεν τα παρέλαβε, παρά τις προτροπές του κ. Καρατζαφέρη για το αντίθετο.Περνώντας δε στην αντεπίθεση ο κ, Μεϊμαράκης προκάλεσε: "ας μου κάνει αγωγή ή μήνυση ή να του κάνω, να παραιτηθεί της βουλευτικής του ασυλίας κι εγώ της δικιάς μου και να πάμε στη δικαιοσύνη που είναι ο φυσικός μας δικαστής να εξεταστούμε"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ