Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΛΑΤΕΩΣ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΟΣΕ


Αύριο, στις 10 τι πρωί, οι κάτοικοι του Πλατέος προβαίνουν σε συμβολική κατάληψη του Σιδηροδρομικού σταθμού, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το επικείμενο κλείσιμο της κεντρικής διάβασης του χωριού.
Η διάβαση αυτή έκλεισε με μια ξαφνική απόφαση του ΟΣΕ την Μ. Πέμπτη, αλλά την επόμενη μέρα άνοιξε, για τις μέρες του Πάσχα. Τώρα ο ΟΣΕ ετοιμάζεται να την ξανακλείσει, κάτι που προκαλεί έντονες αντιδράσεις με πρώτη αυτή της συμβολικής κατάληψης του σιδηροδρομικού σταθμού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ