Αύριο, στις 10 τι πρωί, οι κάτοικοι του Πλατέος προβαίνουν σε συμβολική κατάληψη του Σιδηροδρομικού σταθμού, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το επικείμενο κλείσιμο της κεντρικής διάβασης του χωριού.
Η διάβαση αυτή έκλεισε με μια ξαφνική απόφαση του ΟΣΕ την Μ. Πέμπτη, αλλά την επόμενη μέρα άνοιξε, για τις μέρες του Πάσχα. Τώρα ο ΟΣΕ ετοιμάζεται να την ξανακλείσει, κάτι που προκαλεί έντονες αντιδράσεις με πρώτη αυτή της συμβολικής κατάληψης του σιδηροδρομικού σταθμού

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ