Διαβάζουμε στον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΤΥΠΟ πως η ΝΔ δανείστηκε 125 δις. από τα οποία τα 45 για χρέη του ΠΑΣΟΚ, τα 50 για τόκους, τα 10 για όπλα που παρήγγειλε το ΠΑΣΟΚ, κλπ. Στην ουσία γράφει χρέωσε την χώρα «μόνο» με 7 δις.!!!
Αφού κυβέρνησε τόσο σωστά, η ΝΔ, γιατί βουλιάζουμε;;;
Τα ελλείμματα εγιναν πριν και μετά;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ