Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Eνα χρόνο χωρίς κυβέρνηση το Βέλγιο!!!


Ένας χρόνος συμπληρώθηκε στις 24 Απριλίου από την παραίτηση του πρωθυπουργού του Βελγίου που ήταν αποτέλεσμα της διαμάχης Βαλόνων και Φλαμανδών για εθνοτικά ζητήματα.
Ήδη η χώρα είναι κάτοχος του ρεκόρ Guinness, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι
ακυβέρνητη. Η υπηρεσιακή κυβέρνηση κάνει μια χαρά την δουλειά της, γράφει το πρακτορείο TASS.
H κρίση, ξεκίνησε  τον Απρίλιο του 2010 με την παραίτηση της κυβέρνησης και την διενέργεια πρόωρων κοινοβουλευτικών εκλογών στις 13 Ιουνίου, κατά την οποίες οι Φλαμανδοί εθνικιστές κέρδισαν ένα απρόσμενα μεγάλο ποσοστό, κάτι που κάνει αδύνατο τον σχηματισμό κυβέρνησης. Οι συνομιλίες για τον σχηματισμό κυβέρνησης συνασπισμού μέχρι σήμερα, δεν σημείωσαν επιτυχία και το αδιέξοδο παραμένει.
Θεωρητικά διέξοδο θα μπορούσε να είναι μια νέα εκλογή αναμέτρηση, αλλά  το μόνο που θα επιτευχθεί είναι ν περαιτέρω ενίσχυση της θέσης των εθνικιστών.
Παρ’ όλα αυτά το Βέλγιο διοικείται καλά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ