Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΓΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Δεν προλάβαμε να το γράψουμε και να η ανακοίνωση για τον συμπαραστάτη του δημότη και στην Αλεξάνδρεια.
Στις 14 Νοεμβρίου θα γίνει προσπάθεια να εκλεγει-επιλεγεί αλλά αν δεν υπάρξει θέληση για συνεννόηση δεν θα έχουμε αποτέλεσμα.
Φυσικά η περίπτωση Καρέλη δεν συζητήται, αλλά αν σε ολόκληρο δήμο 45 χιλιάδων κατοίκων δεν μπορούμε να συγκλήνουμε σε ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής, τότε είμαστε για τ΄  ανάθεμα… Όχι εμείς οι δημότες, αλλά αυτοί που επιλέξαμε να μας εκπροσωπήσουν, κάτι για το οποίο υπάρχει φόβος, αλλά μπορεί να είναι και λάθος αίσθηση…
Αν θέλουν οι παρατάξεις, υπάρχουν τρόποι συνεννόησης και εξεύρεσης λύσης, αρκεί να το θελήσουν

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Καθορισμός - Γνωστοποίηση Ημερομηνίας Συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου
για την εκλογή Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης....

Στο πλαίσιο της με αριθ. πρωτ. 25093/23-06-2011 προκήρυξης του Δήμου Αλεξάνδρειας, για την επιλογή του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης, ανακοινώνεται ότι η εκλογή του Συμπαραστάτη θα γίνει στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011 και ώρα 20:30.
Όσοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα για τη θέση του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης μπορούν να καταθέσουν αίτηση - δήλωση, συνοδευόμενη από βιογραφικό σημείωμα, στο Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου, το αργότερο μέχρι και δύο (2) ώρες πριν την έναρξη της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου (δηλαδή έως τη Δευτέρα 14-11-2011 και ώρα 18:30).
Υποψηφιότητα μπορούν να θέσουν τα ίδια, ή άλλα, νέα, πρόσωπα, ή να αποσύρουν το ενδιαφέρον τους πρόσωπα που είχαν θέσει υποψηφιότητα στα πλαίσια της προηγούμενης προκήρυξης του Δήμου.
Έντυπο αίτησης - δήλωσης παρέχεται στους ενδιαφερόμενους, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, από το Γραφείο του Δημοτικού Συμβουλίου, στον 1ο όροφο του Δημαρχείου Αλεξάνδρειας (οδός Εθνικής Αντίστασης 42, αρμόδιος υπάλληλος κ. Πελαγία Δημητρίου, τηλ. 23333-50142).


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΥΡΤΖΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ