Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Η Βέροια γιόρτασε τα 99 χρόνια της ελευθερίας της και με κατάληψη του δικαστικού μεγάρου.


Με μικροεπεισόδια γιορτάστηκε η 99η επέτειος της απελευθέρωσης της Βέροιας.
Αγανακτισμένοι και αστυνομία ήρθαν για λίγο στα «χέρια», αλλά τελικά επικράτησε η ψυχραιμία.
Στις εκδηλώσεις παρόντες ήταν ο υφυπουργός Α. Τόλκας και ο βουλευτής Μ. Χαλκίδης, ενώ εντύπωση προκάλεσε η απουσία των βουλευτών Τασου Σιδηρόπουλου και Θ. Γικόνογλου, όπως και η μέρα που επέλεξαν δικαστικοί υπάλληλοι και δικηγόροι να προχωρήσουν σε τρίωρη κατάληψη του δικαστικού μεγάρου, αντιδρώντας στα μέτρα της Κυβέρνησης που «πλήττουν το πενιχρό εισόδημά τους», όπως αναφέρει το ψήφισμά τους, και στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο – βαθμολόγιο, παρά την Συνταγματική επιταγή του άρθρου 92.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ