Ο Έλληνας ρωτάει τον Κύπριο
-Μπορείς να μου λύσεις μια
μεγάλη απορία; εσείς στην Κύπρο όλοι κουμπάροι είστε;
-Όχι γιατί;
-Τότε γιατί φωνάζεται ο ένας
τον άλλον κουμπάρε και κουμπάρε;
-Καλά εσύ μπορείς να λύσεις
μια δικιά μου απορία;
Εσείς στην Ελλάδα όλοι
Μαλάκες είστε;;;;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ