Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ:Απορίες!!!

Ο Έλληνας ρωτάει τον Κύπριο

-Μπορείς να μου λύσεις μια μεγάλη απορία; εσείς στην Κύπρο όλοι κουμπάροι είστε; 

-Όχι γιατί; 

-Τότε γιατί φωνάζεται ο ένας τον άλλον κουμπάρε και κουμπάρε; 

-Καλά εσύ μπορείς να λύσεις μια δικιά μου απορία; 

Εσείς στην Ελλάδα όλοι Μαλάκες είστε;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ