Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

ΟΙ "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΠΑΝΤΟΥΧ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ


Ανακοίνωση του ΠΑΜΕ..Για τη δολοφονική επίθεση εναντίον της συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ


Και η απάντηση του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

.......
ΤΟ Π.Α.ΜΕ
Εκ μέρους του ΠΑΜΕ, εκατοντάδων συνδικάτων και δεκάδων χιλιάδων εργαζόμενων εκφράζουμε στην οικογένεια του νεκρού συναδέλφου μας, οικοδόμου, γραμματέα του παραρτήματος Βύρωνα του Συνδικάτου Οικοδόμων τα θερμά μας συλλυπητήρια. Υποσχόμαστε ότι ακόμα πιο αποφασιστικά θα συνεχίσουμε τους αγώνες για τα οράματα που μαζί του παλεύαμε.

Εργαζόμενοι, εργαζόμενες,
Δώσαμε μια μάχη δυναμική, σκληρή, στους τόπους δουλειάς, στις πλατείες και στους δρόμους, απάντηση στην εργοδοσία, την κυβέρνηση, τα κόμματα της πλουτοκρατίας.
Όμως η ταξική πάλη έχει και μια άλλη πλευρά. Δίπλα στους κρατικούς, κατασταλτικούς μηχανισμούς υπάρχει και ένας άλλος μηχανισμός, στον οποίο συνυπάρχουν φασιστοειδή, αναρχικοί, χρυσαυγίτες, άνθρωποι του Καρατζαφέρη, οι γνωστοί κουκουλοφόροι.
Όλοι αυτοί επιχείρησαν να χτυπήσουν τη συγκέντρωση μας. Χάρις στην οργάνωση, την ψυχραιμία, την αποφασιστικότητα των δυνάμεων του ΠΑΜΕ οι μηχανισμοί αυτοί αναχαιτίστηκαν και αντιμετωπίστηκαν.
Οι παραπάνω δυνάμεις εμφανίστηκαν πίσω και μέσα στο λεγόμενο κίνημα του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ στην οδό Βασιλέως Γεωργίου. Από αυτή τη δολοφονική επίθεση είχαμε το νεκρό συνάδελφό μας, οικοδόμο, γραμματέα του παραρτήματος Οικοδόμων Βύρωνα και τραυματίες.
Καταγγέλλουμε ορισμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης που επιχειρούν να χρεώσουν στο ΠΑΜΕ ευθύνες για τα επεισόδια. Αυτά τα ΜΜΕ είναι τα ίδια που το προηγούμενο διάστημα προσπάθησαν να συκοφαντήσουν με όλους τους τρόπους το ΠΑΜΕ και τους αγώνες των εργαζομένων. Να χτυπήσουν την πόρτα και να απευθυνθούν στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και σε εκείνες τις δυνάμεις που θεωρούν αντίπαλο το ΠΑΜΕ και μέσα στις γραμμές τους υποθάλπονται και αναπτύσσονται προβοκατόρικα και εγκληματικά στοιχεία, καθώς και στην κυβέρνηση που επί χρόνια υποθάλπει αυτά τα στοιχεία.
Ο αγώνας θα είναι μακρύς και δύσκολος. Δεν ξεμπερδεύει κανείς με αυτή την πολιτική με ένα ντου ή με την καταψήφιση ενός άρθρου του πολυνομοσχέδιου.
Το ΠΑΜΕ καλεί τους εργαζόμενους, τα συνδικάτα, αύριο να ενημερώσουν τους εργαζόμενους γι’ αυτή την δολοφονική επίθεση για να καταλάβουν οι εργαζόμενοι ότι εκτός από την εργοδοσία έχουν εχθρούς και όλες αυτές τις παραπάνω δυνάμεις.
Η Εκτελεστική Γραμματεία

ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ


Το κίνημα «Δεν Πληρώνω» αποτελεί ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο κομμάτι του ευρύτερου Λαϊκού και Εργατικού κινήματος. Αυτό συμβαίνει επειδή εκφράζει βαθιές λαϊκές ανάγκες οι οποίες στην παρούσα οικονομική και κοινωνική συγκυρία γίνονται ακόμη βαθύτερες. Εκτός των άλλων το κίνημα «Δεν Πληρώνω» προσφέρει και ένα μέσο έκφρασης της αγωνιστικής διάθεσης των κοινωνικών στρωμάτων που βάλλονται από την απύθμενη βαρβαρότητα του καπιταλιστικού συστήματος που πλέον βρίσκεται σε αποσύνθεση. Στα πλαίσια του αταλάντευτου αγώνα που δίνει το κίνημά μας τα δύο τελευταία χρόνια, έχουν πραγματοποιηθεί εκατοντάδες αμεσοδημοκρατικές δράσεις και συνελεύσεις σε πανελλαδικό επίπεδο. Στόχος του αγώνα μας είναι η αυτοοργάνωση των λαϊκών δυνάμεων που εκλύονται από τη βάση του λαού με κεντρικό άξονα την ανυπακοή βασισμένη σε συλλογική και από τα κάτω οργανωμένη δράση. Έχουμε δηλώσει ως κίνημα ότι τα θέλουμε όλα και δεν διαπραγματευόμαστε με καμία μαριονέττα του συστήματος. Μαχόμαστε για την ανατροπή του συστήματος εκμετάλλευσης και τη δημιουργία μιας άλλης κοινωνίας με κέντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Αυτή η δυναμική που αναπτύσει το κίνημά μας έχει μπει στο μάτι πολλών. Οι μεγαλοεργολάβοι προβαίνουν σε μηνύσεις και αγωγές εναντίον μελών μας γιατί από την δράση μας κινδυνεύουν να χάσουν τον παρά.Το κράτος και η αστυνομία μας έχουν σε στενό μαρκάρισμα γιατί αντιλαμβάνονται ότι καλλιεργούμε την ανυπακοή και είμαστε πολιτικά επικίνδυνοι. Το ΚΚΕ προσπαθεί να μας απαξιώσει πολιτικά επειδή είμαστε κομμάτι του κοινωνικού κινήματος ασυμβίβαστο και ανεξάρτητο, έξω απο το μαντρί.
Στα πλαίσια του συνεχούς αγώνα που δίνει το κίνημά μας διαδηλώσαμε μαζί με εκατοντάδες χιλιάδες συναγωνιστές και τις δύο ημέρες της 48ωρης γενικής απεργίας με οργανωμένο μπλοκ και μαζική συμμετοχή.
Ως κίνημα «Δεν Πληρώνω» εκφράζουμε τον αποτροπιασμό μας για την βάρβαρη κρατική καταστολή και τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια του μέλους του ΠΑΜΕ Δημήτρη Κοτζαρίδη.
Καταδικάζουμε απερίφραστα την ψευδή και προκλητική καταγγελία του ΠΑΜΕ σύμφωνα με την οποία «δυνάμεις που εμφανίστηκαν πίσω και μέσα στο λεγόμενο κίνημα του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ προέβησαν σε δολοφονική επίθεση από την οποία προκλήθηκαν τραυματισμοί μελών του ΠΑΜΕ και ο θάνατος του οικοδόμου, γραμματέα του παραρτήματος Οικοδόμων Βύρωνα Δημήτρη Κοτζαρίδη». Κατ΄αρχήν να τονίσουμε ότι τα μέλη του «Δεν πληρώνω» δεν προκάλεσαν κανένα επεισόδιο σε κανένα σημείο της διαδήλωσης ούτε υπέθαλψαν οποιαδήποτε ενέργεια βίας. Αυτό αποδεικνύεται αδιάσειστα, απο το βίντεο που έχουμε αναρτήσει στο μπλογκ μας (www.denplironodenplirono.com).
Τα γεγονότα έχουν ως εξής: Το μπλοκ του κινήματος μας κατευθύνθηκε συντεταγμένα και οργανωμένα προς την βουλή. Στο ύψος της Μεγάλης Βρετανίας, την πορεία μας έφραζαν οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ, οι οποίες μας απαγόρευσαν,αυθαίρετα, να προχωρήσουμε προς την βουλή. Μετά από αυτό μην θέλοντας να δημιούργησουμε εντάσεις, είπαμε μερικά συνθήματα και αποχωρήσαμε. Κανένα επεισόδιο δεν δημιουργήθηκε μεταξύ του κινήματος μας και των μελών του ΠΑΜΕ. Επίσης ο ισχυρισμός του ΠΑΜΕ περί δολοφονικής επίθεσης από διαδηλωτές είναι συκοφαντικός και προβοκατόρικος καθώς ο θάνατος του άτυχου οικοδόμου προήλθε από παθολογικά αίτια τα οποία σχετίζονται με χρήση χημικών από τα ΜΑΤ. Για την βάρβαρη καταστολή των ΜΑΤ το ΠΑΜΕ δεν θεώρησε πολιτικά σκόπιμο να κάνει την οποιαδήποτε καταγγελία.
Η επικοινωνιακή στρατηγική του ΚΚΕ μας είναι γνωστή εδώ και δεκαετίες. Όσοι έχουν ιστορική μνήμη και εμπειρία αγώνων γωρίζουν ότι είναι πάγια τακτική των προπαγανδιστικών μηχανισμών του ΚΚΕ να λοιδωρούν κάθε ανεξάρτητο κομμάτι του Λαϊκου κινήματος, που δεν ελέγχει. Όσον αφορά στην προσπάθεια απαξίωσης του κινήματος «Δεν πληρώνω» από το ΚΚΕ υπάρχει παρελθόν. Λίγους μήνες μετά τη γέννηση του κινήματος η βουλευτής Λιάνα Κανέλλη έσπευσε να μας χαρακτηρίσει ατομικούς τσαμπουκάδες με το να μην πληρώνουμε διόδια. Μάλλον το ΚΚΕ την λέξη πολιτική ανυπακοή την χρησιμοποιεί μόνο αγκιτατόρικα. Η δράση του μέχρι τώρα μάλλον δείχνει πλήρη υπακοή στους νόμους και τις επιταγές της αστικής εξουσίας. Λίγες μέρες πριν τη ΔΕΘ κι ενώ μέλη του «Δεν πληρώνω» έκαναν εκτεταμένη αφισοκόλληση στην Πατησίων και στην Καλλιθέα, μέλη της ΚΝΕ πήραν τα πινέλα τους και τις παχυλά επιχορηγούμενες γιγαντοαφίσες τους και κάλυψαν όλες τις αφίσες του «Δεν Πληρώνω». Να υπενθυμίσουμε στο ΚΚΕ ότι το κίνημα «Δεν Πληρώνω» αυτοχρηματοδοτείται από το υστέρημα των μελών του και δεν επιχορηγείται με εκατομμύρια ευρώ ετησίως από τον ελληνικό λαό, ούτε έχει επαγγελματικά στελέχη τα οποία ενίοτε απολύει κιόλας. Τέλος ο απαξιωτικός χαρακτηρισμός που χρησιμοποιείται στην καταγγελία του ΠΑΜΕ με τον οποίο μας αποκαλεί «λεγόμενο κίνημα Δεν Πληρώνω» θυμίζει τους χαρακτηρισμούς των μεγαλοεργολάβων της εταιρίας «Αιγαίον» καθώς και του δεξιού βουλευτή Κ. Χατζηδάκη οι οποίοι μας χαρακτήριζαν αυτοαποκαλούμενους και δήθεν. Όπως φαίνεται το ΚΚΕ αντλεί πλέον τα επικοινωνιακά βέλη από την φαρέτρα των μεγαλοεργολάβων και της αντίδρασης. Γιατί πλέον μόνο επικοινωνιακά όπλα χρησιμοποιεί. Τα πραγματικά τα παρέδωσε στη Βάρκιζα όπου πρόδωσε μια ολόκληρη επανάσταση.
Το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ συνεχίζει δυναμικά τον ασυμβίβαστο αγώνα ανατροπής ενάντια στο σύστημα της βαρβαρότητας και τα δεκανίκια του.
ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ