Ένα «όχι» έφερε την διαγραφή
της κυρίας Λούκα Κατσέλη από την Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ. Η βουλευτής είχε ξεκαθαρίσει εξ
αρχής ότι η καταψήφιση του άρθρου 37 αποτελεί για την ίδια «θέμα αρχής» ενώ
ακόμα και στην τελευταία της θεσμική τοποθέτηση από το βήμα της βουλής ζήτησε
από την κυβέρνηση την 2μηνη απόσυρσή του προκειμένου να υπάρξει διάλογος μεταξύ
τρόικας και κοινωνικών εταίρων.
Φαίνεται όμως ότι ούτε στην
τελευταία συνάντηση που είχε στο παρα πέντε της ψηφοφορίας με τον κ. Ευάγγελο
Βενιζέλο και τον κ. Γιώργο Κουτρουμάνη βρέθηκε συμβιβαστική λύση με αποτέλεσμα
η κ. Κατσέλη να καταψηφίσει το επίμαχο άρθρο το οποίο αναστέλλει τις κλαδικές
συμβάσεις και ενισχύει τις επιχειρησιακές. Με τον τρόπο αυτό λίγα λεπτά μετά
την τελεσίδικη απόφαση της βουλευτού ο πρόεδρος της Βουλής κ. Φίλιππος
Πετσάλνικος έλαβε επιστολή από τον πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου σύμφωνα με
την οποία «η κυρία Λούκα Κατσέλη τίθεται εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας του
ΠΑΣΟΚ».
ΠΗΓΗ.protothema.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ