Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΕΚΡΟΣ... ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜΤΙΣΜΕΝΟΣ ( ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ)


Έχασε τη μάχη με τη ζωή ο 53χρονος διαδηλωτής που λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, σοβαρά τραυματισμένος, μετά τα επεισόδια που επισκίασαν τις ειρηνικές διαδηλώσεις για δεύτερη συνεχή ημέρα στο κέντρο της Αθήνας.
Ο 53χρονος, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, έπασχε από προβλήματα καρδιάς.


Μάχη ΠΑΜΕ με Κουκουλοφόρους στο Σύνταγμα by agg44

ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ...sigmalive.com/news/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ