Έχασε τη μάχη με τη ζωή ο
53χρονος διαδηλωτής που λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Ευαγγελισμός, σοβαρά τραυματισμένος, μετά τα επεισόδια που επισκίασαν τις
ειρηνικές διαδηλώσεις για δεύτερη συνεχή ημέρα στο κέντρο της Αθήνας.
Ο 53χρονος, σύμφωνα με τις
μέχρι στιγμής πληροφορίες, έπασχε από προβλήματα καρδιάς.
Μάχη ΠΑΜΕ με Κουκουλοφόρους στο Σύνταγμα by agg44
ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ...sigmalive.com/news/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ