Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ-Κάθε βράδυ τα ίδια...


Δυο μεθυσμένοι, που είναι και οι μοναδικοί πελάτες, κάθονται στο μπαρ αργά τη νύχτα.
Κάποια στιγμή ρωτά ο ένας τον άλλον:
- Δε μου λες ρε φίλε, πού μένεις;
- Στην Κυψέλη, απαντά ο άλλος.
- Κοίτα σύμπτωση! Κι εγώ εκεί μένω. Σε ποιον δρόμο;
- Στην Φ. Νέγρη.
- Μη μου πεις! Κι εγώ στον ίδιο δρόμο μένω. Σε ποιον αριθμό;
- Στο 24.
- Δεν το πιστεύω. Κι εγώ στο νούμερο 24 μένω. Και σε ποιον όροφο;
- Στον τρίτο.
- Δεν είναι δυνατόν, κι εγώ στον τρίτο μένω. Και πώς σε λένε;
- Παπαδόπουλο.
- Για κοίτα να δεις! Και μένα Παπαδόπουλο με λένε.
Ξαφνικά ακούγεται η βαριά χοντρή φωνή του μπάρμαν:
- Ρε δεν πάτε στον διάολο πατέρας και γιος κάθε βράδυ τα ίδια μου κάνετε!

Αναδημοσίευση από: KanePlaka 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ