Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Ας μην προκαλούν για ένα πανό!


Πέρασε στην αντεπίθεση το πολιτικό μας σύστημα!!! Μέχρι τώρα έκαναν μηνύσεις κάποιοι μεμονωμένοι πολιτικοί, αλλά τώρα «ξύπνησε»το σύστημα και άρχισε να αντιδρά ομαδικά!!!
Έτσι μετά τον αγώνα ΠΑΟ-Εργοτέλη, τα ΜΑΤ έκαναν έρευνες και έψαχναν για ένα πανώ

που είχαν οι οπαδοί και έβριζε τους πολιτικούς.
Μεγάλο το θράσος αυτού που διέταξε την έρευνα, γιατί αν πιστεύει ή γενικά αν πιστεύουν πως έτσι θα φοβίσουν τον κόσμο είναι βαθειά νυχτωμένοι.
Αν ο κόσμος δεν ξεσπάσει κάπως και κάπου αλίμονο σε πολλούς. Η ανοχή και η αντοχή όλων, έχει ξεπεράσει τα όρια και παρόλα αυτά οι αντιδράσεις είναι ήπιες. Ας μην προκαλούν το λαϊκό αίσθημα με τέτοιες ανοησίες….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ