Πέρασε στην αντεπίθεση το
πολιτικό μας σύστημα!!! Μέχρι τώρα έκαναν μηνύσεις κάποιοι μεμονωμένοι πολιτικοί,
αλλά τώρα «ξύπνησε»το σύστημα και άρχισε να αντιδρά ομαδικά!!!
Έτσι μετά τον αγώνα ΠΑΟ-Εργοτέλη,
τα ΜΑΤ έκαναν έρευνες και έψαχναν για ένα πανώ
που είχαν οι οπαδοί και έβριζε τους πολιτικούς.
Μεγάλο το θράσος αυτού που διέταξε
την έρευνα, γιατί αν πιστεύει ή γενικά αν πιστεύουν πως έτσι θα φοβίσουν τον κόσμο
είναι βαθειά νυχτωμένοι.
Αν ο κόσμος δεν ξεσπάσει κάπως
και κάπου αλίμονο σε πολλούς. Η ανοχή και η αντοχή όλων, έχει ξεπεράσει τα όρια
και παρόλα αυτά οι αντιδράσεις είναι ήπιες. Ας μην προκαλούν το λαϊκό αίσθημα
με τέτοιες ανοησίες….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ