Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι
συμβαίνει το ανάποδο. Κι όμως τρεις γυναίκες, σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει
γνωστά, επιτέθηκαν και βίασαν 17 και πλέον άνδρες. Οι τρεις νεαρές κοπέλες
συνελήφθησαν από την αστυνομία στη Ζιμπάμπουε. Τα θύματα αναγνώρισαν στα
πρόσωπα των κοριτσιών τους δράστες των επιθέσεων σε βάρος τους, ενώ, σύμφωνα με
την αστυνομία, ο αριθμός των θυμάτων αναμένεται να αυξηθεί, αφού κάλεσαν όσους
άνδρες έχουν πέσει θύματα των γυναικών αυτών να προχωρήσουν σε καταγγελίες!
Τώρα, ότι και να πει κανείς είναι
λίγο.
Φυσικά για τον άνδρα είναι
πιο εύκολο να… βιαστεί από γυναίκα και δεν είναι λίγοι εκείνοι που δεν κρύβουν
πως θα ήθελαν να είναι …θύματα τέτοιας υπόθεσης. Αλλά αν είναι να τρέχεις στην
Ζιμπάμπουε, δεν βολεύει, είναι λίγο μακριά…
Κρατούσαν, λέει και τα
προφυλακτικά… τι να τα κάνουν όμως χρησιμοποιημένα…
Οι δράστριες, ισχυρίζονται
που είναι ιερόδουλες και απλά έκαναν την δουλειά τους. Αλλά για να τις
καταγγείλουν τόσοι άνδρες για βιασμό σημαίνει πως κάτι τρέχει, όσο και αν η περίπτωση
είναι παράξενη…
Βέβαια, η πληροφορία πως
ετοιμάζονται καραβάνια μεταναστών από την Ελλάδα στην Ζιμπάμπουε ελέγχεται ως
ανακριβής!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ