Η Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων
Β/θμιας Εκπαίδευσης Βέροιας καλεί τους γονείς, εκπαιδευτικούς,
μαθητές
καθώς και κάθε ενδιαφερόμενο σε ομιλία συζήτηση με
θέμα:
"ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ"
ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 7.30 μ.μ
Ομιλητής:
Χρήστος Κάτσικας, εκπαιδευτικός - αναλυτής
στο Επιμελητήριο Ημαθίας
(Πλ.Ωρολογίου έναντι Λέσχης Αξιωματικών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ