Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ- ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑΤΗΣ Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Β/θμιας Εκπαίδευσης


Η Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων
Β/θμιας Εκπαίδευσης Βέροιας καλεί τους γονείς, εκπαιδευτικούς, μαθητές
καθώς και κάθε ενδιαφερόμενο σε ομιλία συζήτηση με θέμα:
"ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ"
ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 7.30 μ.μ
Ομιλητής:
Χρήστος Κάτσικας, εκπαιδευτικός - αναλυτής
στο Επιμελητήριο Ημαθίας
(Πλ.Ωρολογίου έναντι Λέσχης Αξιωματικών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ