Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Συνεδριάζει το ΔΝΤ για το δημοψήφισμα και το πως θα αντιδράσει..



Συνεδριάζει αυτή την ώρα στην άλλη άκρη του Ατλαντικού το ΔΝΤ μετά την ανακοίνωση του Έλληνα πρωθυπουργού για δημοψήφισμα και ψήφο εμπιστοσύνης. Τα μέλη του πιθανόν θα ανακοινώσουν αργά το βράδυ ώρα Ελλάδας, τις αποφάσεις της, όπως μας μεταφέρει από την Ουάσιγκτον ο έγκριτος δημοσιογράφος Μιχάλης Ιγνατίου.

To Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, θα συζητήσει τι θα γίνει στην περίπτωση που η κυβέρνηση δεν λάβει ψήφο εμπιστοσύνης.
http://ksipnistere.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ