Πολύ δύσκολο, έως ακατόρθωτο
να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης. Οι 153 με την ανεξαρτητοποίηση της Μ. Αποστολάκη έγιναν
152. ενώ 7 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ζητούν άμεση προσφυγή στις κάλπες. Από αυτούς η
Β Παπανδρέου ζήτησε κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας για τη διασφάλιση της συμφωνίας
της 27ης Οκτωβρίου και στη συνέχεια προκήρυξη εκλογών, ενώ η "ομάδα των
6", που αποτελείται από τους Γιώργου Θωμά, Βαγγέλη Μαλέσιο, Στέφανο Μανίκα,
Δημήτρη Μπατζελή, Γιάννη Νικολάου και Μηνά Σταυρακάκη,...
χαρακτηρίζει την εξαγγελία για δημοψήφισμα ως ανεύθυνη που οδηγεί τη
χώρα σε πολιτική ανωμαλία και διχασμό και τονίζει ότι ο πρωθυπουργός θα έπρεπε
να απολογείται αντί να πανηγυρίζει.
Όπως δείχνουν τα πράγματα, η
κυβέρνηση αυτή τελειώνει και το μόνο που ενδιαφέρει τον αρχηγό της είναι η δική
του σωτηρία. Διότι αν, όπως δείχνουν τα πράγματα, δεν πάρει την ψήφο εμπιστοσύνης,
θα λέει πως τον ανέτρεψαν, ονειρευόμενος πιθανώς ένα νέο 65, αποστασίες και χίλια
μύρια άλλα, και επειδή κανείς δεν τον εμπιστεύεται δεν είναι λίγοι εκείνοι που
υποστηρίζουν πως στις εκλογές το ΠΑΣΟΚ θα κατεβεί με άλλον αρχηγό.
Όλα αυτά φυσικά υπό την προϋπόθεση
πως οι βουλευτές που διαφωνούν δεν θα αλλάξουν στάση…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ