Κάηκε από τους αναρχικούς η Αθήνα στις διαδηλώσεις κατά την ψήφιση του
μνημονίου 2. 21 βουλευτές της ΝΔ ψηφίσαν όχι και διαγράφονται από το κόμμα, άμεσα,
ενώ 30 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ διαφοροποιήθηκαν, αλλά δεν έγινε γνωστό το τι θα γίνει
με αυτούς.
Τα επεισόδια κατά τα οποία κάηκαν καταστήματα τράπεζες και κτίρια, καταδίκασαν
όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί, εξαιρουμένων των Τσίπρα και Παπαρήγας που δήλωσαν
πως φταίει η αστυνομία. ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΈΚΑΨΑΝ ΤΑ
ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΊΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ.
Για την ιστορία η νέα δανειακή σύμβαση εγκρίθικε με 197 ψήφους και αναμένεται
να πάρει τον δρόμο της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ