Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Ο Λευκός Οίκος “καθαρίζει” για το Μνημόνιο ΙΙ


Λίγες πριν από την κρίσιμη συνεδρίαση του Eurogroup στις Βρυξέλλες, ο Λευκός Οίκος αποφάσισε να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα στους Ευρωπαίους, στην κατεύθυνση της στήριξης της Ελλάδας, προκειμένου να καταφέρει η Αθήνα να αποφύγει τη χρεοκοπία, και να διαμορφώσει τις προϋποθέσεις για να επιστρέψει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης....

Ο Αμερικανός υπουργός Οικονομικών Τίμοθι Γκάιτνερ, ο άνθρωπος στα χέρια του οποίου έχει… εναποθέσει ουσιαστικά ο Μπαράκ Ομπάμα την επανεκλογή του στην αναμέτρηση του Νοεμβρίου, μέσω της ανάκαμψης της οικονομίας των ΗΠΑ και της μείωσης της ανεργίας, δήλωσε ότι η υπερδύναμη θα ενθαρρύνει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο να υποστηρίξει τη συμφωνία για τις μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα.

Ο Γκάιτνερ προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, χαιρετίζοντας τη συμφωνία που επετεύχθη μεταξύ των πολιτικών αρχηγών στην Ελλάδα, ενώ χαρακτήρισε το πακέτο των μεταρρυθμίσεων «ισχυρό αλλά και πολύ δύσκολο».

Η παρέμβαση Γκάιτνερ έχει κρίσιμη σημασία, καθώς από τη συνδρομή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στο Μνημόνιο ΙΙ, κρίνεται ουσιαστικά η επιτυχία του όλου πακέτου.

Στις τελευταίες συνεδριάσεις του διοικητικού συμβουλίου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, η Κριστίν Λαγκάρντ έχει… περάσει δύσκολα, καθώς πολλαπλασιάζονται οι αμφισβητήσεις για τη στάση του Ταμείου στην ελληνική κρίση.

Κυρίως όμως, και σύμφωνα με τις σχετικές εκθέσεις που έχουν συντάξει ο Πολ Τόμσεν και η ομάδα των συνεργατών του, αμφισβητείται ευθέως η βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους, χωρίς την οποία, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν συνηθίζει να ξοδεύει τα χρήματά του. Εκτός αν το ζητήσουν… οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ