Πέρασαν κιόλας 13 χρόνια από την 15η Φεβρουαρίου του 1999, τότε που
ξεκίνησε να γράφεται ο επίλογος μιας πληγωμένης εθνικής αξιοπρέπειας στο
Ναϊρόμπι της Κένυας, με τη σύλληψη του Αμπντουλάχ Οτσαλάν. Και τις εικόνες που
γέμισαν την τηλεοπτική οθόνη, με τους πράκτορες της ΜΙΤ να ανταλλάσουν
«hi-five», φορώντας μαύρες κουκούλες.
ανταρτών του ΡΚΚ, που επί σειρά ετών
αποτελούσε αγκάθι στα πλευρά του βαθέως κράτους της Τουρκίας, συνδέθηκε με ένα
ιστορικό φιάσκο της τότε ελληνικής κυβέρνησης του Κώστα Σημίτη. Που
επιβεβαιώθηκε από τις μαζικές παραιτήσεις υπουργών, και τη συλλογική αίσθηση
της ελληνικής κοινωνίας ότι «προδώσαμε τον Άπο».
Η ανάμνηση εκείνων των γεγονότων, σύνθετων και εκ των πραγμάτων έμπλεων
ιδιαιτεροτήτων, γίνεται ακόμη πιο έντονη σήμερα, που η Ελλάδα υφίσταται
διεθνείς εξευτελισμούς, λόγω της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε. Με την εθνική
ανεξαρτησία να έχει δεχθεί σοβαρό πλήγμα, και την εθνική αξιοπρέπεια να
αναζητείται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ