Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

«Ο βασιλιάς είναι γυμνός»


Ο αρχηγός του ΛΑ.Ο.Σ Καρατζαφέρης, κινούμενος με μεγάλη ταχύτητα, πότε σαν βοριάς, πότε σαν νοτιάς, έχασε την επαφή του με την πραγματικότητα, με  τους ψηφοφόρους του,  τα στελέχη του και τον αδειάζουν σιγά -σιγά.
Σήμερα ο Βορίδης – Γεωργιάδης,  αύριο ποιος;
Σε λίγο διάστημα θα γίνει αόρατος και δεν θα βλέπεται με τίποτα. Το τριώδιο ήδη έχει ξεκινήσει. Σταδιακά ο ένας μετά τον άλλον εγκαταλείπουν το σκάφος τους, που τόσο πιστά είχαν υπηρετήσει, αφού η πορεία του με διάφορα προσχήματα άλλαζε συνεχώς και έμοιαζε με τρελοβάπορο....

Σε λίγο καιρό το σκάφος  της Κεντροδεξιάς παράταξης θα είναι ένα και μοναδικό, αυτό της Νέας Δημοκρατίας με τους επιβάτες όλους ενωμένους και θα καθοδηγείται από τα στιβαρά χέρια του Αντώνη  Σαμαρά και πάει « φουλ» για αυτοδυναμία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ