Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

ΠΡΟΣΟΧΗ... ΣΤΑ "ΕΛΛΗΝΙΚΑ" ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ! ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΡΟΜΠΑ!

http://p-e-s-imathias.blogspot.com/
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΝΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΟΥΜΕ! ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ!!

ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΣΑΣ. ΚΙ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΥΠΟΠΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΚΑΝΑΡΕΤΕ ΤΟ Ή ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΤΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΡΟΜΠΑ!

1 σχόλιο:

  1. Μονο που η Zitoluks είναι θυγατρική εταιρεία της Elbisco, οπότε και πάλι τα χρήματα έρχονται Ελλάδα. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι οτι πρέπει να γίνουν ρόμπα, γιατι προσλαμβάνουν Ψευτο"Μακεδόνες" αντί συγκατοίκων (=Ελλήνων), και είναι πολλοί αυτοί που το έχουν πραγματική ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ