Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Η παραίτηση Ράπανου κάνει τον γύρο του κόσμου


"Σαν βόμβα έσκασε στα διεθνή ΜΜΕ η είδηση για την παραίτηση του κ. Ράπανου από τη θέση του υπουργού Οικονομικών."

Με φόντο την Σύνοδο Κορυφής, τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά πρακτορεία και τα διεθνή μέσα ενημέρωσης ασχολούνται με την παραίτηση του κ. Ράπανου από τη θέση του υπουργού Οικονομικών, επισημαίνοντας πάντα οτι δεν πρόκειται για ουσιαστική παραίτηση γιατί δεν είχε ορκιστεί....


Στην επιστολή του προς τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, ο κ. Ράπανος σημειώνει πως "το πρόσφατο συμβάν, που οδήγησε στην εισαγωγή μου στο νοσοκομείο, δείχνει ότι το πρόβλημα της υγείας μου, δεν έχει ξεπεραστεί πλήρως. Μετά από συζητήσεις που είχα με τους θεράποντες ιατρούς μου, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η κατάσταση της υγείας μου, προς το παρόν, δεν είναι αυτή που θα μου επέτρεπε να ασκήσω με πληρότητα και επάρκεια τα καθήκοντά μου. Για το λόγο αυτό λυπούμαι πολύ που δεν μπορώ να αποδεχτώ τελικά την τιμητική πρότασή σας".

Το πρωί μεταξύ των ονομάτων που ακούγονταν για την θέση του υπουργού Οικονομικών, ήταν αυτό του Τάσου Γιαννίτση, αλλά και του Στ. Δήμα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ωστόσο ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από καμία από τις δυο πλευρές. Μεταξύ των ονομάτων που είχαν ακουστεί τις προηγούμενες ημέρες για την θέση του υπουργού Οικονομικών ήταν και αυτό του Γιάννη Στουρνάρα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ