ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Τον Ιούνιο θα ξεκινήσει η διαδικασία αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το
ΤΑΙΠΕΔ, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, μετά από
συνάντηση που είχε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ταμείου, Γιάννη Εμίρη.
«Η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπαίνει πια στις ράγες», τόνισε ο υπουργός
Ανάπτυξης, σημειώνοντας ότι την Παρασκευή υπεγράφη από τη Διυπουργική Επιτροπή
Αποκρατικοποιήσεων η μεταφορά των μετοχών της από το δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ....
Ο κ. Χατζηδάκη πρόσθεσε επίσης πως «σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα
έχουμε ένα διαφορετικό τοπίο στους σιδηροδρόμους στην Ελλάδα».
Από την πλευρά του, ο κ. Εμίρης δήλωσε πως «ήδη υπάρχει μια πλήρης ομάδα
συμβούλων η οποία δουλεύει με πολύ μεγάλη ένταση θα μπορούσα να πω, προκειμένου
να μπορέσει να ολοκληρώσει την έναρξη αυτής της διαδικασίας μέσα στα
προδιαγραφέντα χρονοδιαγράμματα, τα οποία προβλέπουν ότι μέχρι το τέλος του
ερχόμενου τριμήνου, θα έχει βγει ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον αέρα».
Βέβαια, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ταμείου ο διαγωνισμός
πρόκειται να κρατήσει μερικούς μήνες, αλλά τόνισε πως στόχος είναι η
αποκρατικοποίηση να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο ως τις αρχές του 2014.
Σε ερώτηση σχετικά με το αν το ΤΑΙΠΕΔ έχει ορίσει συγκεκριμένες προϋποθέσεις
για τον υποψήφιο επενδυτή, ο κ. Εμίρης είπε ότι «αυτό είναι λίγο νωρίς να σας
το πω, αν και αυτό το οποίο προσδοκούμε είναι να είναι ένας επενδυτής ο οποίος
έχει την εμπειρία να τρέξει τέτοιου είδους υποδομές. Δε θα είναι ένας
οποιοσδήποτε επενδυτής σε κεφάλαια, θα είναι ένας επενδυτής ο οποίος θα έχει
κάποια εμπειρία στο χώρο. Και οπωσδήποτε και κάποιο στρατηγικό ενδιαφέρον».
Όσον αφορά το ενδιαφέρον υποψήφιων επενδυτών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και για
τη Rοsco, την επισκευαστική βάση τροχαίου υλικού, ανέφερε ότι «ενδιαφέρον
δείχνει ότι υπάρχει και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και για άλλα περιουσιακά
στοιχεία, αυτό είναι κάτι το οποίο θα διερευνήσουμε τώρα, πολύ πιο προσεκτικά,
μιλώντας με τους επενδυτές και εξηγώντας ποιες είναι οι προοπτικές του καθενός
περιουσιακού στοιχείου».
Τέλος, ο κ. Εμίρης είπε ότι «για τη Rosco δουλεύουμε αυτό το χρονικό
διάστημα προκειμένου να προσδιορίσουμε τα περιουσιακά στοιχεία τα οποία θα
ανήκουν στη δική της υποδομή και επιπλέον να προσδιορίσουμε και τη σχέση που θα
έχει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», προσθέτοντας πως «πρακτικά η Rosco και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
φιλοδοξούμε να τρέξουν παράλληλα και πρέπει να τρέξουν παράλληλα».
Δείτε ακόμη Ο καλύτερος σύμμαχος της Τουρκίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ