Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Πόσο σοβαροί μπορεί να είναι!!!

Μετά από αντιδράσεις στο εσωτερικό της ΝΔ αλλά και του ΠΑΣΟΚ δρομολογείται μια φόρμουλα ακύρωσης του διορισμού του Χρήστου Παπουτσή στην Παγκόσμια Τράπεζα, όπως γράφουν τα ΝΕΑ!!!
Μα πόσο σοβαροί μπορεί να είναι οι κυβερνόντες! Έναν άνθρωπο σε μια θέση δεν μπορούν να διορίσουν… γιαυτό και στα σοβαρά τα κάνουν μπάχαλο…
Άντε τώρα να περιμένεις από κάποιον τύπο σαν το Στουρνάρα να σου κάνει φορολογικό νομοσχέδο!!!
Διαβάζουμε λοιπόν πως:...

 Όταν πριν από μερικές εβδομάδες ανακοινώθηκε η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στον διορισμό του Χρήστου Παπουτσή ως εκπροσώπου της Ελλάδας στην Παγκόσμια Τράπεζα, οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν ήταν έντονες. Και εκείνες που ακολούθησαν, ακόμη περισσότερο.
Ειδικά στα social media, η επιστροφή του ιστορικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ στην πρώτη γραμμή αντιμετωπίστηκε στην καλύτερη περίπτωση με λοιδωρία, ενώ αντιδράσεις καταγράφηκαν στην κομματική  βάση τόσο της Συγγρού όσο και της Χαριλάου Τρικούπη.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της στήλης “Μικροπολιτικός” στα “Νέα”, ο διορισμός του Χρήστου Παπουτσή βαίνει προς ανάκληση, καθώς όπως επισημαίνει η εφημερίδα του Συγκροτήματος Λαμπράκη στο Μέγαρο Μαξίμου έχουν μείνει έκπληκτοι από τη διαπίστωση ότι οι αντιδράσεις στην κομματική βάση της Νέας Δημοκρατίας συνεχίζονται, ενώ από τις επαφές τους με στελέχη του ΠΑΣΟΚ παίρνουν το ίδιο μήνυμα.

Κάπως έτσι, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα του “Μικροπολιτικού” των “Νέων”, δρομολογείται μια φόρμουλα ακύρωσης του διορισμού του Χρήστου Παπουτσή στην Παγκόσμια Τράπεζα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ