Όπως πάντα, άσχετα με
προσωπικές απόψεις, που μπορεί να διαφοροποιούνται, δημοσιεύουμε χωρίς σχόλια τις ανακοινώσεις και τις ενημερώσεις που μας
στέλνουν κόμματα και οργανώσεις, χωρίς λογοκρισία και σχόλια. Αρκεί βέβαια να
κινούνται στα όρια της ευπρέπειας.
Κάτω τα χέρια από τον Ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου...
Το
κράτος των κατσαπλιάδων τρομοκρατεί τους Έλληνες και βεβηλώνει εκκλησίες στην
κατεχόμενη Πρεμετή της Βορείου Ηπείρου. Η ελλαδική κυβέρνηση παρακολουθεί
άπραγη τα εγκλήματα των αλβανών, τις δολοφονικές επιθέσεις και την καταπάτηση
των διεθνών συνθηκών. Η Χρυσή Αυγή απαιτεί να ληφθούν άμεσα μέτρα κατά της
αλβανικής προκλητικότητας. Να περιφρουρήσει δυναμικά η Ελλάς τα δικαιώματα των
αδελφών μας Βορειοηπειρωτών. Να απελαθούν από τη χώρα μας όλοι οι αλβανοί
λαθρομετανάστες.
Χρυσή Αυγή - Γραφείο Τύπου
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/deltiatypou/view/katw-ta-cheria-apo-ton-ellhnismo-ths-boreiou-hpeirou#ixzz2cQXKnq6v
Η κυβέρνηση-υποχείριο των τραπεζιτών εξοντώνει τον Έλληνα
Το
δικαίωμα των Ελλήνων στην πρώτη κατοικία είναι απαραβίαστο. Η κυνική ομολογία
Στουρνάρα αποδεικνύει πως η μνημονιακή συγκυβέρνηση είναι υποχείριο των
τραπεζιτών και ο Σαμαράς απλός υπάλληλος του διεθνούς και εγχώριου κεφαλαίου. Κάτω
τα χέρια από την κατοικία του φτωχού Έλληνα. Να πληρώσουν τώρα οι τράπεζες και
όχι το Δημόσιο για τα εκατομμύρια που άρπαξαν μέσω των καταστροφικών μνημονίων.
Βάρεσε διάλυση και η Βουλή: Νεκρές κατσαρίδες και πλημμυρισμένες αίθουσες -
Αποκλειστικό φωτορεπορτάζ
Η καλοκαιρινή ραστώνη συνδυασμένη με την πάγια νοοτροπία του βραδυκίνητου
και ανίκανου ελληνικού δημοσίου (το οποίο έφεραν σε αυτήν την κατάσταση οι
πολιτικάντηδες) έχει μετατρέψει τον "ναό της Δημοκρατίας" σε μια
έρημη και εγκαταλελειμμένη πολιτεία. Τρεις μέρες μετά τον Δεκαπενταύγουστο και
οι μόνοι που κυκλοφορούν στους διαδρόμους της Βουλής είναι οι λιγοστοί φύλακες
και οι συνεργάτες της Χρυσής Αυγής, καθώς το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα σε
αντίθεση με όλα τα αποκόμματα του "συνταγματικού τόξου" δεν κάνει
διακοπές και συνεχίζει ακατάπαυστα τον πολιτικό Αγώνα.
Συνεργάτες μας ανακάλυψαν σήμερα πως το κτίριο του Κοινοβουλίου έχει αφεθεί
στο έλεος του Θεού, καθώς τα σημάδια εγκατάλειψης και αδιαφορίας των ιθυνόντων
είναι εμφανής. Νεκρές κατσαρίδες υπάρχουν παντού στους διαδρόμους, ενώ έχουν
χαλάσει και τα υδραυλικά σε δύο τουαλέτες. Στην μία μάλιστα, που βρίσκεται
δίπλα από την αίθουσα της Γερουσίας, εκεί που πραγματοποιούνται οι κοινοβουλευτικές
ομάδες των κομμάτων, τα νερά έχουν ξεχειλίσει, έχουν πλημμυρίσει την τουαλέτα
και χύνονται μέσα στην αίθουσα.
Αυτό σημαίνει πως κανείς δεν έχει ελέγξει τις αίθουσες για αρκετές μέρες,
καθώς παραμένουν ερμητικά κλειστές ή απλά όλοι αδιαφορούν και στέλνουν τον
λογαριασμό των ζημιών και της σπατάλης στον Ελληνικό Λαό, καθώς είναι γνωστό
πως ο προϋπολογισμός
της Βουλής έχει πέσει έξω από λειτουργικές δαπάνες. Συγχαρητήρια κ.
Μεϊμαράκη! Όλα στη Βουλή λειτουργούν... ρολόι, όπως το ίδιο συμβαίνει άλλωστε
και στην ξεχαρβαλωμένη χώρα του "success story" του κ. Σαμαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ