Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Η... γυναίκα του Καίσαρα!!!

Ζητήθηκε η παραίτηση του Σταυρίδη  προέδρου του Ταμείου αποκρατικοποιήσεων, επειδή μετα την πώληση του ΟΠΑΠ στον Μελλισανίδη, ταξίδεψε με το αεροσκάφος του κλπ κλπ....

Η καθηγήτρια του πανεπιστημίου  και συγγραφέας Φωτεινή Τσαλίκογλου, σχολίασε την κίνηση του θρασύτατου Σταυρίδη με έναν εύσχημο και εύγλωττο τρόπο;

“Πλάσμα της φαντασίας στη χώρα αυτή η γυναίκα του Καίσαρα….ούτε Είναι, (τίμια) ούτε Φαίνεται”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ