Στην τάφρο 66 στην
Ημαθία, αλλά και στην Πέλλα συντελείται ένα διαρκές έγκλημα που κάθε καλοκαίρι
λαμβάνει διαστάσεις σκανδάλου. Οι λίγοι φορείς που ενδιαφέρονται όπως οι
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΒΕΡΟΙΑΣ πάντα σε διαρκή εγρήγορση παλεύουν χειμώνα καλοκαίρι να περισώσουν
ότι μπορούν. Σήμερα έχουμε μια νέα παρέμβαση που θα πρέπει να την έχουμε υπ’ όψιν
και αν μπορούμε να συμβάλουμε κι εμείς οι κάτοικοι των περιοχών με όποιον τρόπο μπορούμε….
Το καλοκαίρι που μας πέρασε, με πρωτοβουλία του Δήμου Σκύδρας, «κόπηκε» το
ανάχωμα της Τάφρου 66, μέχρι το ύψος του νερού, δίπλα στο Λιποχώρι. Εκεί δηλαδή
που κάποια χρόνια πριν, χάθηκαν περιουσίες πολιτών όταν έσκασε το ανάχωμα. Ο λόγος της τωρινής «κοπής», ήταν να αποκατασταθεί η φραγή του αγωγού της
παρακείμενης κονσερβοποιίας ΚΟΝΕΞ, που έριχνε τα απόβλητά της στην Τάφρο....
Μέχρι και σήμερα, ένα τεράστιο
άνοιγμα, περιμένει μια έντονη βροχόπτωση, για να ξαναζήσουμε φαινόμενα που
συμβαίνουν κάπου αλλού. Ούτε η ζημιά του αγωγού αποκαταστάθηκε τόσους μήνες και
από καθαρή τύχη δεν είχαμε πλημμύρες σε χωριά και χωράφια.
Ελάχιστες ημέρες μετά την καταγγελία της Οικολογικής Ομάδας Βέροιας και
πολιτών του Λιποχωρίου, αποφασίσθηκε να δημοπρατηθεί από την Περιφέρεια η
αποκατάσταση, με το ποσό των 38.000 ΕΥΡΩ. Ελπίζουμε να μην είναι αργά. Όμως, τα ερωτήματα μένουν. Δεν θα
λογοδοτήσει κανείς για την εγκληματική αυτή επέμβαση και αδιαφορία; Ποιος
πλήρωσε το κόστος της επέμβασης; Ποιος θα πληρώσει το κόστος της αποκατάστασης;
Ο πολίτης πάλι;
Σημεία των καιρών. Να ανακατώνουν τα πράγματα όπως βολεύει τους Διοικούντες
και τους οικονομικά ισχυρούς και να πληρώνει πάντα το Δημόσιο τις αυθαιρεσίες. Δηλαδή
όλοι εμείς.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΒΕΡΟΙΑΣ
Και η επίσημη καταγγελία της οικολογικής ομάδας Βέροιας μαζί με κατοίκους της
περιοχής…
Καταγγελία
ΠΡΟΣ: 1) Δήμο Σκύδρας
2) Αστυνομική Διεύθυνση
Έδεσσας
3) Εισαγγελέα Έδεσσας
4) Διεύθυνση
Περιβάλλοντος και χωρικού σχεδιασμού – τμήμα
Περιβάλλοντος και
υδροοικονομίας Π.Ε Πέλλας
Αξιότιμοι κύριοι.
Πρόσφατα διαπιστώσαμε μια εξαιρετικά επιπόλαιη, επικίνδυνη και με βεβαιότητα, αυθαίρετη
επέμβαση «αγνώστων», στο ανάχωμα της «Τάφρου 66». Δεξιά της τάφρου κατά τη ροή
της και σε απόσταση περίπου διακοσίων μέτρων από τη γέφυρα του Λιποχωρίου, «άγνωστοι» «έκοψαν» το ανάχωμα της τάφρου, μέχρι σχεδόν
την επιφάνεια του νερού. Είναι σε όλους της περιοχής γνωστό ότι, αυτό έγινε το καλοκαίρι
που πέρασε για να αποκατασταθεί βλάβη στον αγωγό που μεταφέρει τα λύματα του
παρακείμενου εργοστασίου μεταποίησης φρούτων «ΚΟΝΕΞ».
Αυτή η ενέργεια, είναι εγκληματική. Τόσους μήνες κινδυνεύουν περιοχές με πλημύρα, στην πολύ
πιθανή περίπτωση έντονων βροχοπτώσεων. Στο παρελθόν η περιοχή, έζησε μια
ανάλογη καταστροφική κατάσταση. Η εγκληματική αδιαφορία να αφήσουν «κομμένο» το
ανάχωμα επι τόσους μήνες, μόνο από τύχη
δεν ήταν αιτία καταστροφής περιουσιών ή ακόμη και απώλειας ανθρώπινων ζωών.
Καταγγέλλουμε κάθε υπεύθυνο και τονίζουμε ότι κανείς δεν μπορεί όπως
αυθαίρετα έδρασε κόβοντας το ανάχωμα,
τώρα να αποκαταστήσει την επέμβαση αυτή, όπως αυτός νομίζει.
Σας καλούμε μετά από τον αναγκαίο έλεγχο και την τιμωρία των υπαιτίων , να
αποκατασταθεί άμεσα το ανάχωμα με όλους τους προβλεπόμενους κανόνες και την
απαιτούμενη επίβλεψη. Πρίν είναι πολύ αργά.
( Επισυνάπτονται δύο φωτογραφίες)
Οι καταγγέλλοντες:
Για την Οικολογική Ομάδα Βέροιας Ασλάνογλου Νικόλαος
Φλέμιγκ 17 Βέροια Τ.Κ 59100. Τηλ.
6946381707
Τσιρανίδης Χρήστος
Εγνατίας 27 Σκύδρα ΤΚ 58500 Τηλ. 6974583059
Μάρτσος Κωνσταντίνος - κάτοικος
Προφήτη Ηλία Πέλλας
Αλατζάς Πρόδρομος - κάτοικος
Λιποχωρίου
Ελευθεριάδης Κωνσταντίνος – κάτοικος Λιποχωρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ