Οι άνθρωποι της εκπομπής ήρθαν σε επαφή με το ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και
μπόρεσαν μέσα από το δίκτυο αλληλέγγυων επανασυνδέσεων του Κινήματος να έρθουν
σε επαφή με ανθρώπους που η ΔΕΗ έχει καταδικάσει, κυνικά και αντισυνταγματικά
να είναι βυθισμένοι στο σκοτάδι.
Ο ALPHAπαρουσίασε μια εκπομπή για το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και τις επανασυνδέσεις ρεύματος, με τον "δικό μας" Νίκο Ασλάνογλου. Αξίζει να την παρακολουθήσετε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ