Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Ολη η εκπομπή του ALPHA για τη ΔΕΗ

Οι άνθρωποι της εκπομπής ήρθαν σε επαφή με το ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και μπόρεσαν μέσα από το δίκτυο αλληλέγγυων επανασυνδέσεων του Κινήματος να έρθουν σε επαφή με ανθρώπους που η ΔΕΗ έχει καταδικάσει, κυνικά και αντισυνταγματικά να είναι βυθισμένοι στο σκοτάδι.
Ο ALPHAπαρουσίασε μια εκπομπή για το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και τις επανασυνδέσεις ρεύματος, με τον "δικό μας" Νίκο Ασλάνογλου. Αξίζει να την παρακολουθήσετε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ