Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

ΑΣΤΕΡΟΥΠΟΛΗ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΗΜΑΘΙΑΣ: ας πάμε κοντά της


ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ

Πρόκειται για μια εθελοντική προσπάθεια
των κατοίκων και του συλλόγου "ΑΣΤΕΡΟΥΠΟΛΗ"
για την δημιουργία ενος Χριστουγεννιάτικου χωριού στο Πλατύ Ημαθίας!

Με ένα κλικ στο http://asteroupoli.gr/ θα μπορείς να λές ήμουν κι εγώ εκεί...

http://asteroupoli.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ