
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ
Πρόκειται για μια εθελοντική προσπάθεια
των κατοίκων και του συλλόγου "ΑΣΤΕΡΟΥΠΟΛΗ"
για την δημιουργία ενος Χριστουγεννιάτικου χωριού στο Πλατύ Ημαθίας!
http://asteroupoli.gr/
των κατοίκων και του συλλόγου "ΑΣΤΕΡΟΥΠΟΛΗ"
για την δημιουργία ενος Χριστουγεννιάτικου χωριού στο Πλατύ Ημαθίας!
http://asteroupoli.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ