Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Εντυπωσιακές φώτο από την άσκηση Αστραπή !

Ετούτοι εδώ (κατέβασαν) το χώμα στον ΄Εβρο ...

Οι Αρματιστές  Μαύροι σαν τον θάνατο  μέσα στη Μαύρη νύχτα …Κυριολεκτικά κατέβασαν το χώμα στο ΄ΆΕΤΟΣ΄΄
Τελικά ήταν να μην πάρουν φωτιά εκεί στον Έβρο κανείς δεν πίστευε ότι η Νυχτερινή μεγάλη Άσκηση »Αστραπή 2013 » ότι θα είχε την μεγάλη επιτυχία και την τρομερή ευστοχία των πυρών που…Είχε !...

Ήταν όλοι εκεί  από την Αεροπορία Στρατού με τέσσερα Απάτσι και Σινούκ , την ΠΑ με τα φοβερά F-16 block52+ , Το  Πεζικό  με τους κυνηγούς αρμάτων αλλά και το πυροβολικό με τα αυτοκινούμενα 109 που προκαλούν  Σόκ και Δέος
 Ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Μιχαήλ Κωσταράκος  συνοδεύοντας τον ΥΕΘΑ κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο και τον ΥΦΕΘΑ κ. Θανάση Δαβάκη παρακολούθησε την τελική φάση της Τακτικής Άσκησης Μετά Στρατευμάτων (ΤΑΜΣ) «ΝΥΚΤΕΡΙΝΗ ΑΣΤΡΑΠΗ 2013», που διεξήχθη στο Πεδίο Ασκήσεων «ΑΕΤΟΣ» στο Νομό Έβρου. 
Κατά την διάρκεια της τελικής φάσης της άσκησης εκτελέστηκαν πυρά Μονάδων Πυροβολικού και αρμάτων μάχης του ΣΞ, επιθετικών Ε/Π της Αεροπορίας Στρατού και αεροσκαφών της ΠΑ.














Περισσότερες φωτο ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ