Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ»

Η πρόεδρος της «ηλιαχτίδας»
 Ντόρα Κασιμέρη με τις μαθήτριες
Στο 10ο Ετήσιο Συνέδριο του Διεθνούς Δικτύου «Eurochild», που έλαβε χώρα στο Μιλάνο από τις 11 έως τις 15 Νοεμβρίου 2013 συμμετείχε η Πρόεδρος του Κέντρου Φιλοξενίας Παιδιού «ηλιαχτίδα», Ντόρα Κασιμέρη, με τέσσερις μαθήτριες από το 3ο Γυμνάσιο – 3ο Λύκειο Ν. Σμύρνης.

Η κ. Κασιμέρη, μαζί με τις Ειρήνη Αυγερινού, Χάρις Βούσουρα, Αγγελική Γκαλερίδη και Ιωάννα Παπαθεοδώρου συμμετείχαν, στο συνέδριο με θέμα «Χτίζοντας μια Ευρώπη χωρίς αποκλεισμούς με την ουσιαστική συμμετοχή των Παιδιών».Παιδιά από έξι Ευρωπαϊκές χώρες (Βουλγαρία, Μάλτα, Ισπανία, Σουηδία, Ιταλία, Ελλάδα), κατόπιν διαγωνισμού, συμμετείχαν στο Ετήσιο Συνέδριο του Δικτύου....

Κύριος σκοπός ήταν να ακουστεί η φωνή των παιδιών και η διεκδίκηση ίσων δικαιωμάτων σε όλη την Ευρώπη χωρίς αποκλεισμούς.


Με πολλή χαρά και ιδιαίτερη ικανοποίηση η κ. Κασιμέρη ανέφερε την επιτυχία και διάκριση των τεσσάρων μαθητριών της Ν. Σμύρνης, μαζί με τον Έλληνα Συνήγορο του Παιδιού κ. Γιώργο Μόσχο και την κ. Αλέκα Μαρκαντωνάτου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ