Αν και ο καιρός περιόρισε τις δράσεις μας, για πρώτη φορά τιμήσαμε τα
θύματα τροχαίων και στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, με την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε παρόντες:
-
Να αναδεικνύουμε τις εγκληματικές διαστάσεις τις οδηγικής
συμπεριφοράς.
-
Να αποκαλύπτουμε την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου.
-
Να διεκδικούμε θεσμικές βελτιώσεις σχετικά με την πρόληψη
και την αντιμετώπιση των τροχαίων.
-
Να φανερώνουμε τη συντριβή και τα πρόσωπα πίσω από τους
αριθμούς.
-
Να μην ξεχνάμε....
Ευχαριστούμε το Αστυνομικό Τμήμα Αλεξάνδρειας, το Δήμο Αλεξάνδρειας και το
Σύλλογο
“Αθλητισμός-Φύση-Πολιτισμός” για
την έμπρακτη υποστήριξή τους.
Μόνες σανίδες σε τούτο το ναυάγιο
ήταν η μνήμη και η λησμονιά.
Βαστάξαμε τη μνήμη κι αλλάξαμε τον κόσμο..
Βαστάξαμε τη λησμονιά και θρέψαμε αυταπάτες..
Πρωτοβουλία Κατοίκων Ημαθίας (agrosos.imathias@gmail.com)
μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου “SOS Τροχαία Εγκλήματα”




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ