Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Ημέρα Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων στην Αλεξάνδρεια (φωτο)

Αν και ο καιρός περιόρισε τις δράσεις μας, για πρώτη φορά τιμήσαμε τα θύματα τροχαίων και στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, με την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε παρόντες:
-         Να αναδεικνύουμε τις εγκληματικές διαστάσεις τις οδηγικής συμπεριφοράς.
-         Να αποκαλύπτουμε την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου.
-         Να διεκδικούμε θεσμικές βελτιώσεις σχετικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση των τροχαίων.
-         Να φανερώνουμε τη συντριβή και τα πρόσωπα πίσω από τους αριθμούς.
-         Να μην ξεχνάμε....

Ευχαριστούμε το Αστυνομικό Τμήμα Αλεξάνδρειας, το Δήμο Αλεξάνδρειας και το Σύλλογο  “Αθλητισμός-Φύση-Πολιτισμός”  για την έμπρακτη υποστήριξή τους.

Μόνες σανίδες σε τούτο το ναυάγιο
ήταν η μνήμη και η λησμονιά.
Βαστάξαμε τη μνήμη κι αλλάξαμε τον κόσμο..
Βαστάξαμε τη λησμονιά και θρέψαμε αυταπάτες..

Πρωτοβουλία Κατοίκων Ημαθίας (agrosos.imathias@gmail.com)
μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου “SOS Τροχαία Εγκλήματα”






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ