Δύο άντρες συζητούν μετά την Πρωτοχρονιά τι δώρο πήραν στις γυναίκες τους
για το νέο έτος. Ο πρώτος, ο πιο ευκατάστατος, λέει:
- Εγώ της γυναίκας μου της πήρα δυο αμάξια, μια BMW και μια Mercedes.
- Καλά, του λέει ο άλλος,τι να τα κανει και τα δύο τα αμάξια;
- Αν δεν της αρέσει η BMW, να έχει τη Mercedes. Εσύ, της γυναίκας σου, τι
της πήρες;
- Κοίτα να δεις, εγώ δεν έχω τόσα λεφτά, μα κάτι της πήρα κι εγώ....
- Τι; λέει όλο περιέργεια ο πλούσιος.
- Ένα ζευγάρι παντόφλες κι έναν δονητή.
- Καλά, του λέει ο άλλος, τι σχέση έχουν οι παντόφλες με τον δονητή;
- Αν δεν της αρέσουν οι παντόφλες, να πάει να γαμηθεί...
Λόγια του τοίχου
Λίγο πιο άψητη να ήταν η μπριζόλα σήμερα και θα αναγκαζόμουν να της εξηγήσω
γιατί την τρώω...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ