Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Ξεκινά η διαδικασία επανατοποθέτησης των δημοτικών αστυνομικών

Με τη συνεδρίαση του Τριμελούς Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου (Νόμος 4024/2011) του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ξεκίνησε η διαδικασία επανατοποθέτησης δημοτικών αστυνομικών που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα κινητικότητας.
Η επανατοποθέτηση δημοτικών αστυνομικών συνδέεται με τις προτεραιότητες και τα αιτήματα που έχουν διατυπωθεί από τους φορείς υποδοχής....

Ειδικότερα, η επανατοποθέτηση δημοτικών αστυνομικών θα πραγματοποιηθεί κατά κύριο λόγο στην Ελληνική Αστυνομία, ενώ ένας σημαντικός αριθμός θα αξιοποιηθεί ως φύλακες σε σωφρονιστικά καταστήματα, στις υπηρεσίες αλλοδαπών και μετανάστευσης («one stop shop») του Υπουργείου Εσωτερικών, στις υπηρεσίες δίωξης του παραεμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, καθώς και στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, όπου θα ενταχθούν κάτοχοι πτυχίων σχετικών με το επιχειρησιακό αντικείμενο.
περισσότερα στο  diorismos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ