Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Αξιοκρατία (!) στα πανεπιστήμια…

Είναι να απορεί κανείς με κάποιους πανεπιστημιακούς. Η εφημερίδα το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ στο πρωτοσέλιδό της κάνει μια συγκεκριμένη καταγγελία. Αναφέρει αριθμούς συγγενών και διορισμένων στα πανεπιστήμια. Στο πανεπιστήμιο Αθηνών 44 διορισμένα ή εκλεγμένα, παιδιά πανεπιστημιακών, στο Αριστοτέλειο από τους 189 οι 69 είναι συγγενείς, το Πελοποννήσου υπάρχουν 10 ζευγάρια καθηγητών, ενώ στην Ιατρική σχολή το 50% έχει διορίσει ξαδέλφια και ανίψια.
Και βέβαια δεν θα πούμε πως είναι παράνομο, παράτυπο ή ότι άλλο, αλλά η απάντηση κάποιου από τους πρυτάνεις, «θέλουμε συγκεκριμένα στοιχεία και ονόματα», είναι λίγο περίεργη. Πόσο πιο συγκεκριμένη την θέλει ο κύριος αυτός την καταγγελία....

 Όταν π.χ. σου καταγγέλλουν πως το 35% είναι συγγενείς, τότε ή σωπαίνεις ή το ψάχνεις… Κανείς δεν θα τολμήσει να μιλήσει για παρανομία, αλλά μπορεί άνετα να απορήσει και να αναρωτηθεί. Έχει λεχθεί από πολλούς, πως κάποιες φορές το νόμιμο δεν είναι απαραίτητα και ηθικό. Οι κύριοι που έδειξαν να τσιμπάνε ας το ψάξουν και μετά να κάνουν δηλώσεις. Αν δεν θέλουν να το ψάξουν ας σιωπήσουν.
Η οικογενειοκρατία είναι οικογενειοκρατία και την αναγνωρίζεις από και από τους αριθμούς, αν θέλεις ονόματα το ψάχνεις. Η  εφημερίδα έκανε την καταγγελία, σειρά άλλων είναι να το ψάξουν. Φυσικά, η κύρια καταγγελία είναι πως πίσω από τα λουκέτα των σχολών υπάρχει η οικογενειοκρατία καθηγητών και υπαλλήλων, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ