Ε, λοιπόν, ναι…γι’ αυτό είμαστε Έλληνες και είμαστε περήφανοι.
Στον πρώτο αγώνα με την Ρουμανία οι αντίπαλοί μας έκαναν ένα λάθος που σε
περίπτωση ένστασης θα τον έχαναν στα χαρτιά. Και όμως η Ελληνική πλευρά το
παρατήρησε και τους το επισήμανε. Θέλουμε την πρόκριση στο γήπεδο είπαμε....
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ οι Ρουμάνοι είχαν δηλώσει μόλις δύο
τερματοφύλακες στην 23άδα τους, ενώ οι κανονισμοί της FIFA ορίζουν πως οι τερματοφύλακες
που θα πρέπει να δηλώνονται σε κάθε ματς είναι τρεις. Εν τέλει οι Ρουμάνοι
προκειμένου να αποφύγουν τυχόν απρόοπτα δήλωσαν ως τρίτο τερματοφύλακα έναν
άλλον παίκτη.
«Θέλουμε να πάρουμε την πρόκριση μέσα στο γήπεδο και όχι στα χαρτιά»,
φέρεται να είπε ο τεχνικός διευθυντής, Τάκης Φύσσας, για να.. εισπράξει τα
"ευχαριστώ" των Ρουμάνων!
Πηγή: imerisia.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ