Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Το ανέκδοτο της ημέρας: Το αγγελάκι.

Ήταν κάποιος που γυρνούσε πολύ αργά από την δουλειά και την έπεφτε αμέσως για ύπνο. Κάθε βράδυ λοιπόν στον ύπνο του, έβλεπε ένα αγγελάκι που ερχότανε και τον έπιανε από το μάγουλο και του έλεγε:
- Τσισάκια κάναμε;
- Όχι απαντούσε αυτός, και ονειρευόταν πως πήγαινε στην τουαλέτα και κατουρούσε. Το πρωί ξύπναγε και αντιλαμβανόταν με ντροπή πως είχε κατουρήσει το κρεβάτι του....

Αυτό γινόταν για αρκετό καιρό, ώσπου αποφάσισε να πάει σε έναν ψυχολόγο να του πει το πρόβλημα του. Του λέει ο ψυχολόγος:
- Αν ξανάρθει σήμερα το αγγελάκι και σε ξαναρωτήσει, εσύ θα του πεις ΝΑΙ έκανα!
Πάει σπίτι του και πέφτει για ύπνο. Έρχεται σε λίγο το αγγελάκι, τον πιάνει από το μάγουλο και του λέει:
- Τσισάκια κάναμε;
- Ναι κάναμε του απαντάει αγριεμένος ο τύπος.
Και το αγγελάκι συνεχίζει:

- Τσισάκια κάναμε, κακάκια όμως δεν κάναμε εεε;;;

Λόγια του τοίχου
Αν ο Ντα Βίντσι ηταν Ελληνας, θα ζωγραφιζε την “Μονο Μιζα”…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ