50 χρόνια μετά τη δολοφονία του Τζον Φιτζέραλντ Κένεντι, το αμερικανικό
τηλεοπτικό δίκτυο NBC φέρνει στη δημοσιότητα
το γράμμα που έγραψε η Τζάκι Κένεντι στη χήρα του αστυνομικού Τίπιτ, ο οποίος
δολοφονήθηκε επίσης εκείνη τη μέρα, στις 22 Νοεμβρίου του 1963, από τον Λι
Χάρβεϊ Όσβαλντ.
Ο Τίπιτ, προσπάθησε να σταματήσει τον Όσβαλντ, την ώρα που ο τελευταίος
έφευγε από το σημείο του φονικού, και ο δολοφόνος του Προέδρου Κένεντι τον
πυροβόλησε τέσσερις φορές....
Η χήρα του, Μέρι Τίπιτ είναι σήμερα 85 ετών, και θυμάται ότι η Τζάκι
Κένεντι της έστειλε ένα γράμμα, στο οποίο μπορεί κανείς να κατανοήσει τον πόνο
και τον θρήνο της τότε Πρώτης Κυρίας.
“Τι μπορώ να σου πω. Ο θάνατος του συζύγου μου είναι η αιτία για την
απώλεια του δικού σου συζύγου. Δεν ήταν αρκετή η απώλεια μιας ζωής εκείνη τη
μέρα;
Ανάβω μια φλόγα για τον Τζακ στο Κοιμητήριο του Άρλινγκτον, η οποία θα
καίει για πάντα. Αισθάνομαι ότι καίει και για τον σύζυγό σου, και αυτό θα
σκέφτεται όποιος τη βλέπει.
Με τεράστια συμπάθεια.
Ζακλίν Κένεντι”, ανέφερε το γράμμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ