Για λίγο καιρό δεν
δημοσιεύαμε τα δελτία τύπου της Χρυσής Αυγής, για λόγους που δεν χρειάζεται καν
να αναφερθούν. Από την στιγμή όμως που κάποιοι έχουν αρχίσει να προβάλουν
θέσεις και απόψεις της Χ.Α. και όταν μαθαίνουμε πως βουλευτές, σχεδόν όλων των
κομμάτων κατηγορούνται για φοροδιαφυγή εκατομμυρίων ευρώ, δεν έχουμε παρά να
επαναλάβουμε την δημοσιοποίηση των δελτίων τύπου της Χ.Α…. αν πράττουμε σωστά ή
όχι εσείς θα μας πείτε, είτε με σχόλια, είτε με e-maιl, είτε με την επισκεψιμότητα…
Ημέρα αιμοδοσίας: Τo Σάββατο 23/11 στις 10:00 δίνουμε ζωή...
Το ερχόμενο Σάββατο 23 Νοεμβρίου και ώρα 10 το πρωί, ο Λαϊκός
Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή τηρώντας τις δεσμεύσεις του προς τον Ελληνικό Λαό,
συνεχίζει τις δράσεις Κοινωνικής Αλληλεγγύης οργανώνοντας αιμοδοσία σε δύο
Τοπικές Οργανώσεις: στην Τ.Ο. Β. Προαστίων, Λ. Ηρακλείου 420 και στην Τ.Ο.
Αθηνών, Δηλιγιάννη 50 στο σταθμό Λαρίσης....
Στις δύο Τοπικές Οργανώσεις του Κινήματος των Ελλήνων Εθνικιστών, θα
βρίσκονται κινητές μονάδες δημοσίων νοσοκομείων, όπου μέλη και φίλοι της Χρυσής
Αυγής αλλά και οποιοσδήποτε συμπατριώτης μας το επιθυμεί, μπορεί να
προσφέρει λίγα λεπτά από το χρόνο του για να δώσει ζωή σε Έλληνες που έχουν
ανάγκη.
Ο Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή καλεί τα μέλη, τους φίλους και υποστηρικτές
του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος να δώσουν το παρόν στις δύο Τοπικές
Οργανώσεις, πλαισιώνοντας την κοινωνική δράση του Κινήματος. Η συμμετοχή μας στην αιμοδοσία, δίνει ζωή!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ