Όλοι οφείλουμε να προασπίσουμε τα δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία με κάθε
δυνατό τρόπο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μέσα από την επαφή μαζί τους και εμείς
κερδίζουμε διότι εκτός από την αγάπη που τόσο αυθόρμητα μας προσφέρουν, μας
δίνουν το έναυσμα να γίνουμε πιο ανθρώπινοι έτσι ώστε να διαμορφώσουμε και να
εξελίξουμε μια κοινωνία για όλους.
Επιπροσθέτως, οφείλουμε να μη
λησμονούμε ότι στη θέση του Ατόμου με Ιδιαίτερες Ανάγκες, είναι δυνατό να
βρεθεί ο καθένας από εμάς....
Είναι συγκινητική η
προσπάθεια των γονέων και γενικότερα των συγγενών και ατόμων που εμπλέκονται
στην φροντίδα των Ατόμων με Αναπηρία και κυρίως εντός του οικογενειακού
πλαισίου. Ένα μεγάλο μπράβο στους γονείς που ανταποκρίνονται τόσο καλά στο γονεϊκό
τους ρόλο και γίνονται παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας.
Στόχος όλων των δράσεων που
σχεδιάζονται και εφαρμόζονται για τα άτομα με ιδιαίτερες ανάγκες και
ικανότητες, πρέπει να είναι η αξιοπρεπής συμβίωση και η βελτίωση της ποιότητας
της ζωής τους.
Έχουμε πολλά να διδαχτούμε
από ανθρώπους με ιδιαίτερες ανάγκες, αρκεί…να είμαστε έτοιμοι να τα χωρέσουμε
μέσα μας.
Καπουσίδου Ζέφη
Κοινωνική Λειτουργός
Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ