Για τον Φύσσα κλαίγονται πολλοί και καλά
κάνουν…
Για τους καμένους της MARFIN καμιά φωνή…
Βλέπετε αυτοί δεν ήταν αριστεροί, ούτε είχαν
εμπλακεί σε κάποιον καυγά…
Απλά δούλευαν… και οι
ΑΡΙΣΤΕΡΟΑΛΗΤΕΣ τους φώναζαν…
ΝΑ ΚΑΕΙΤΕ!!! Και το αγέννητο μωρό πήγε
κι αυτό με την μάνας του
Αλλά είπαμε… δεν ήταν αριστεροί…
ΔΕΝ ΜΠΛΕΧΘΗΚΑΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΥΓΑ
Ας πρόσεχαν.
Τώρα τι έγινε στην MARFIN ποιος θυμάται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ