Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

ΣΤΑ ΥΨΗ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ. ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ


Να λοιπόν που το τρένο αλλάζει. Πολλά πράγματα που ξέραμε τελειώνουν, το φθηνό εισιτήριο το ξεχνάμε, καταργούνται δρομολόγια, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ...
 πως θα μπουν λεοφοριακές γραμμές. Όλα αυτά στην προσπάθεια εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ(όχι του ΟΣΕ), ώστε να γίνει κερδοφόρα.
Αυτό που θα πρέπει να ξέρουμε είναι πως πουθενά στον κόσμο ο σιδηρόδρομος δεν είναι κερδοφόρος και όπου τον ιδιωτικοποίησαν σε λίγα χρόνια ξανακρατικοποιήθηκε. Δεν καταργείται πουθενά επειδή τα έσοδα που εξοικονομεί με την μαζικότητά του είναι πολύ περισσότερα από το έλλειμμα που παρουσιάζει, για να μην μιλήσουμε για οικολογία, οδικά ατυχήματα και άλλα. Να μην νομίσει κανείς δηλαδή πως αν κλείσει θα απάλλαγει από ένα οικονομικό βραχνά. Και τώρα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πάλι την υποδομή θα την πληρώνει το κράτος.
Τώρα, μe τις αλλαγές που θα δείτε παρακάτω και που μάλλον θα γίνουν από 9/1/2010 με λίγα λόγια οι αλλαγές είναι:
Κανένα τρένο προς Φλώρινα, όσα απομείνουν θα τερματίζουν στην Έδεσσα.
Λάρισα – Καλαμπάκα  μόνο με τρένα Αθηνών
Στην γραμμή Πελοποννήσου η μεγάλη σφαγή από Πάτρα και μετά
Τα τρένα του εξωτερικού προς το εξωτερικό σχεδόν όλα καταργούνται.
Απευθείας δρομολόγιο Αθήνα –Αλεξανδρούπολη δεν θα υπάρχει.
Απλές αμαξοστοιχίες Αθήνα θες/νίκη δεν θα υπάρχουν
Οι τιμές των εισιτηρίων θα είναι ίδιες με του λεωφορείου.
Φυσικά οι λεωφορειακές γραμμές ΘΑ μπουν ΑΝ υπάρχει ζήτηση. 

Προσωρινή Αναστολή – Διακοπή Κυκλοφορίας μέχρι νεωτέρας στις γραμμές:
  • Αθήνα– Αλεξανδρούπολη – Αθήνα
  • Θεσσαλονίκη – Φλώρινα – Θεσσαλονίκη
  • Λάρισα – Καλαμπάκα – Λάρισα
  • Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα – Πάτρα
  • Καλαμάτα – Μεσσήνη – ΤΕΙ – Καλαμάτα
  • Κόρινθος – Τρίπολη – Ναύπλιο – Κόρινθος
  • Θεσσαλονίκη – Σκόπια – Βελιγράδι – Θεσσαλονίκη
  • Θεσσαλονίκη – Σόφια – Βουκουρέστι – Θεσσαλονίκη
  • Θεσσαλονίκη – Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη
Αλλαγές στο πλέγμα Δρομολογίων:
  • Η πλειοψηφία των δρομολογίων ταχείας αναβαθμίζονται σε IC και καταργούνται 
  • οι σταθμεύσεις τους σε ενδιάμεσους σταθμούς με μικρή επιβατική κίνηση.
  • Τα δρομολόγια IC Express Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιούν
  •  σταθμεύσεις στο Πλατύ και στο ΣΚΑ, με το συνολικό χρόνο του δρομολογίου
  •  να διαρκεί 4 ώρες και 50 λεπτά.
  • Τίθενται σε λειτουργία δύο (2) ζεύγη αμαξοστοιχιών Θεσσαλονίκη – Δίκαια – Θεσσαλονίκη.
  • Απλοποιούνται οι σταθμεύσεις και οι ανταποκρίσεις σε όλα τα δρομολόγια.
Λεωφορειακές γραμμές (προτεινόμενες και εφόσον υπάρχει ζήτηση):
  • Αθήνα – Κόρινθος (ανταπόκριση με Προαστιακό)-Τρίπολη - Καλαμάτα – Αθήνα
  •  (χωρίς άλλες ενδιάμεσες σταθμεύσεις)
  • Πλατύ – Γιαννιτσά – Αλεξάνδρεια-Πλατύ (ανταπόκριση με IC και IC Express)
  • Καλαμπάκα – Γρεβενά – Ιωάννινα – Καλαμπάκα (με ανταπόκριση στην Καλαμπάκα)
  • Λαμία – Καρπενήσι – Λαμία (με ανταπόκριση σε όλα τα τρένα του Λιανοκλαδίου)
Τιμολογιακή Πολιτική:
  • Η τιμή των κοινών αμαξοστοιχιών θα είναι ανταγωνιστικές των τιμών των
  •  αντίστοιχων  δρομολογίων του ΚΤΕΛ. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή στο
  •  δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Καλαμπάκα από 8,90 διαμορφώνεται στα 15 ευρώ 
  •  την στιγμή που η τιμή του ΚΤΕΛ για το  αντίστοιχο δρομολόγιο είναι 17 ευρώ.
  •  Το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διαμορφωθεί  στα 39 ευρώ παρόμοια με το ΚΤΕΛ.
  • Οι τιμές των Inter City αμαξοστοιχιών θα διαμορφωθούν ανάλογα με την 
  • ανταγωνιστικότητα της γραμμής. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή στο δρομολόγιο
  •  Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με το Inter City από 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20
  •  ευρώ και χρόνο ταξιδίου λιγότερο των 5 ωρών.
Τονίζεται ότι πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να εφαρμόσει σύντομα ένα σύστημα 
διαχείρισης εσόδου(yield management) που θα παρέχει εκπτώσεις σε επιβάτες
 που κλείνουν έγκαιρα εισιτήριο (π.χ. 20% έκπτωση για 3 μέρες προ-πώληση) και βοηθούν
 στην καλύτερη αξιοποίηση του τροχαίου υλικού και σε πελάτες που χρησιμοποιούν
 συχνά το τρένο μέσω του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου και δεν επιβαρύνουν
 την εταιρεία με το κόστος έκδοσης εισιτηρίου. Αυτό το πρόγραμμα θα δώσει την
ευκαιρία σε επιβάτες που βοηθούντην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κρατήσει το λειτουργικό κόστος
 χαμηλό ναταξιδεύουν με εισιτήριο χαμηλότερο ακόμα και από το σημερινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ