Να λοιπόν που το τρένο αλλάζει. Πολλά πράγματα που ξέραμε τελειώνουν, το φθηνό εισιτήριο το ξεχνάμε, καταργούνται δρομολόγια, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ...
πως θα μπουν λεοφοριακές γραμμές. Όλα αυτά στην προσπάθεια εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ(όχι του ΟΣΕ), ώστε να γίνει κερδοφόρα.
πως θα μπουν λεοφοριακές γραμμές. Όλα αυτά στην προσπάθεια εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ(όχι του ΟΣΕ), ώστε να γίνει κερδοφόρα.
Αυτό που θα πρέπει να ξέρουμε είναι πως πουθενά στον κόσμο ο σιδηρόδρομος δεν είναι κερδοφόρος και όπου τον ιδιωτικοποίησαν σε λίγα χρόνια ξανακρατικοποιήθηκε. Δεν καταργείται πουθενά επειδή τα έσοδα που εξοικονομεί με την μαζικότητά του είναι πολύ περισσότερα από το έλλειμμα που παρουσιάζει, για να μην μιλήσουμε για οικολογία, οδικά ατυχήματα και άλλα. Να μην νομίσει κανείς δηλαδή πως αν κλείσει θα απάλλαγει από ένα οικονομικό βραχνά. Και τώρα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πάλι την υποδομή θα την πληρώνει το κράτος.
Τώρα, μe τις αλλαγές που θα δείτε παρακάτω και που μάλλον θα γίνουν από 9/1/2010 με λίγα λόγια οι αλλαγές είναι:
Κανένα τρένο προς Φλώρινα, όσα απομείνουν θα τερματίζουν στην Έδεσσα.
Λάρισα – Καλαμπάκα μόνο με τρένα Αθηνών
Στην γραμμή Πελοποννήσου η μεγάλη σφαγή από Πάτρα και μετά
Τα τρένα του εξωτερικού προς το εξωτερικό σχεδόν όλα καταργούνται.
Απευθείας δρομολόγιο Αθήνα –Αλεξανδρούπολη δεν θα υπάρχει.
Απλές αμαξοστοιχίες Αθήνα θες/νίκη δεν θα υπάρχουν
Οι τιμές των εισιτηρίων θα είναι ίδιες με του λεωφορείου.
Φυσικά οι λεωφορειακές γραμμές ΘΑ μπουν ΑΝ υπάρχει ζήτηση.
Προσωρινή Αναστολή – Διακοπή Κυκλοφορίας μέχρι νεωτέρας στις γραμμές:
Αλλαγές στο πλέγμα Δρομολογίων:
Λεωφορειακές γραμμές (προτεινόμενες και εφόσον υπάρχει ζήτηση):
Τιμολογιακή Πολιτική:
Τονίζεται ότι πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να εφαρμόσει σύντομα ένα σύστημα διαχείρισης εσόδου(yield management) που θα παρέχει εκπτώσεις σε επιβάτες που κλείνουν έγκαιρα εισιτήριο (π.χ. 20% έκπτωση για 3 μέρες προ-πώληση) και βοηθούν στην καλύτερη αξιοποίηση του τροχαίου υλικού και σε πελάτες που χρησιμοποιούν συχνά το τρένο μέσω του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου και δεν επιβαρύνουν την εταιρεία με το κόστος έκδοσης εισιτηρίου. Αυτό το πρόγραμμα θα δώσει την ευκαιρία σε επιβάτες που βοηθούντην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κρατήσει το λειτουργικό κόστος χαμηλό ναταξιδεύουν με εισιτήριο χαμηλότερο ακόμα και από το σημερινό. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ