Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

24ωρης απεργία στις 11 Μαΐου

Κήρυξη νέας 24ωρης απεργίας στις 11 Μαΐου στον ιδιωτικό και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα ανακοίνωσε από κοινού
με την ΑΔΕΔΥ, αποφάσισε κατά τη σημερινή της συνεδρίαση η Εκτελεστική Επιτροπή της ΓΣΕΕ. Η απεργία είναι η απάντηση των εργαζομένων στα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν οι άνεργοι οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι οι οποίοι με το εθνικό σχέδιο για την οικονομία καλούνται και πάλι να πληρώσουν και όχι οι έχοντες και κατέχοντες» δήλωσε, ανακοινώνοντας την απόφαση, ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ... κ. Γ. Παναγόπουλος και πρόσθεσε ότι δεν γίνεται ουσιαστική συζήτηση προκειμένου να καταστεί η οικονομία βιώσιμη, ενώ εκποιείται δημόσιος πλούτος, υποδομές και κοινωνικά αγαθά όπως η ενέργεια και καταλύονται εν μια νυκτί κοινωνικά δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ