Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

ΚΑΤΈΒΑΣΕ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ!!!


Σε διαθεσιμότητα τέθηκε οδηγός της ΕΘΕΛ ο οποίος φέρεται να αποβίβασε τους επιβάτες γραμμής με προορισμό το μετρό του Αγίου Δημητρίου, στην Αθήνα, προκειμένου να κάνει διάλειμμα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών το περιστατικό έγινε τη Μ. Δευτέρα στη γραμμή 210. Η συμπεριφορά του οδηγού προκάλεσε έντονες αντιδράσεις εκ μέρους των επιβατών - και φυσικά μεγάλη ταλαιπωρία.
Η ανακοίνωση τονίζει: "Τέτοιες συμπεριφορές είναι ακατανόητες, ιδίως σε μία περίοδο που οι αστικές συγκοινωνίες καλούνται να ξεπεράσουν την μακροχρόνια κρίση που τους μαστίζει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ